Wanneer is het bij jou tijd om te proosten? Jij kiest de datum en tijd, wij regelen de rest. Een onvergetelijke borrel op elke gewenste locatie. Helemaal in stijl van jouw thema. Precies zoals jij het wil.
Bij Eventbazen begrijpen we als geen ander dat een bedrijfsborrel meer is dan alleen een drankje en een hapje. Of het nu gaat om een winterborrel, zomerborrel, nieuwjaarsborrel of bouwvakborrel. Wij zorgen ervoor dat jouw evenement tot in de puntjes is verzorgd. Een dag dat collega’s en relaties heerlijk kunnen ontspannen en genieten. Van sfeervolle aankleding en verrassend entertainment tot heerlijke catering. Tot in detail wordt het geregeld. Allemaal zodat jij je kunt concentreren op het genieten van de borrel.
Een borrel is het perfecte moment om successen te vieren en nieuwe doelen te stellen. Of het nu de afsluiting van een succesvol jaar is tijdens een nieuwjaarsborrel, de bouwvak inluiden of een gezellige winterborrel om het jaar warm af te sluiten. Bij Eventbazen zorgen we ervoor dat elk moment bijzonder wordt. We creëren een gezellige sfeer waarin iedereen zin heeft om te feesten en te proosten. En zeg nou zelf, er is altijd wel een goed moment voor een borrel.
Ben je op zoek naar ideeën voor jouw volgende borrel? Laat je inspireren door onze creatieve concepten en thema’s. Denk aan een zomerse beachparty voor je zomerborrel. Een feestelijke kerstmarkt tijdens de winterborrel. Of een heerlijke barbecue voor de bouwvakborrel. Bij Eventbazen combineren we jouw wensen met onze expertise om een onvergetelijke borrel te organiseren. Van decoratie en muziek tot catering en entertainment. Wij zorgen voor een borrel die helemaal bij jouw bedrijf past.
Voorbereiding is key, dus begin op tijd. Begin als eerste met het kiezen van een perfecte locatie. Of dit nu in jullie favoriete kroeg is of gewoon op kantoor, zorg ervoor dat de sfeer goed is. Nu is het tijd voor de uitnodigingen. Stuur deze op tijd, zodat iedereen er rekening mee kan houden. Lekkere hapjes en drankjes zijn natuurlijk onmisbaar. Zorg voor ieder wat wils, zowel met als zonder alcohol. Vergeet niet de muziek. Een goede DJ, band of simpelweg een playlist kan de sfeer maken of breken. Hetzelfde geldt voor een leuke activiteit om iedereen enthousiast te maken. Alles geregeld? Tijd om te proosten!
Een borrel organiseren is net als het klaarmaken van een cocktail: je hebt de juiste ingrediënten nodig voor de perfecte mix. Maak een goede checklist vantevoren, zodat je niks vergeet.
Begin met het kiezen van de locatie. Uiteraard kunnen de drankjes niet worden vergeten. Maak het drank assortiment zo uitgebreid als je zelf wilt. Van wijnen en bieren tot cocktails. Vergeet de alcoholvrije opties niet. En bijna net zo belangrijk: snacks. Na hard werken is het lekkere eten wel verdiend. Vergeet de decoratie niet om alles lekker sfeervol te maken. Een van de belangrijkste dingen is natuurlijk de muziek. Zorg voor een goede geluidsinstallatie en natuurlijk een DJ die perfect past bij de gasten en bedrijfssfeer. Wil je zorgen dat de sfeer lekker losjes is? Begin dan met een interactieve activiteit. Zo komt iedereen lekker los en zit de sfeer er meteen goed in.
Of beter gezegd: wat is het perfecte moment om te proosten? Over het algemeen is het beste tijdstip in de namiddag of vroege avond. De meeste bedrijfsborrels beginnen tussen 15:00 en 17:00 uur. De werkdag is voorbij en de avond is nog jong. Tijd om te ontspannen en te genieten van een drankje na de werkdag.
Je wil een borrel gaan organiseren, maar je hebt nog enkele vragen over hoe je dit het beste kunt gaan doen. Stel je vragen gerust via ons contactformulier, zodat wij mee kunnen denken. Of bekijk alvast ons stappenplan om een event te organiseren.
Hoe fijn is het als je volledig wordt ontzorgt in het organiseren? Volgens onze klanten: geweldig. Een borrel organiseren doe je niet dagelijks en kost veel tijd. Wij nemen de organisatie volledig uit handen. Alles wordt geregeld, terwijl jij je kunt focussen op de dagelijkse werkzaamheden. Klinkt dit als muziek in de oren?
Bel met Sanne, specialist in borrels: